Binnen SWOP zijn er verschillende onderdelen waar vragen over binnen komen. Hieronder hebben we de meest gestelde vragen opgenomen, verdeeld naar de onderwerpen die binnen de website te vinden zijn.
Via het scherm waarmee je kunt Inloggen zie je naast de login button de optie Wachtwoord vergeten. Je komt nu op de pagina terecht waar je het wachtwoord kunt laten resetten (je nieuwe wachtwoord ontvang je per mail). Controleer voor de zekerheid ook je spam box. Let op: het e-mailadres dat je hier invult moet gelijk zijn aan de gebruikersnaam waar je mee inlogt.
Door middel van de zoek filters links kunt je je zoekopdracht verfijnen. Ook kan je direct een bepaalde activiteit opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.
Indien je na het zoeken de activiteit toch niet hebt kunnen vinden, kan het zijn dat deze activiteit op dit moment niet aangeboden wordt. Voor meer informatie over de desbetreffende activiteit kan je contact opnemen met de SWOP.
Zoek de desbetreffende activiteit op in het Overzicht van activiteiten en klik de activiteit aan. Klik op de hierop volgende pagina rechts onderin op “Inschrijven”. Vul eventueel een opmerking in kies daarna voor “Bevestigen”. Om te kunnen inschrijven op een activiteit dien je ingelogd te zijn. Let op: het kan zijn dat inschrijven niet beschikbaar is, dit is dan door ons uitgeschakeld.
Om dit te kunnen zien is het noodzakelijk dat je bent ingelogd. Indien dat zo is kan je na het aanklikken van het menu Start aan de rechterkant van het scherm naar ” Mijn Activiteiten”. Hier worden alle activiteiten getoond waar je je voor ingeschreven hebt.
Uitschrijven voor een activiteit is op dit moment online niet mogelijk. Hiervoor moet je telefonisch of via email contact opnemen met de SWOP.